Vásárlással kapcsolatos információk
- Garancia
- szállítási feltételek, határidő, költségek, átvételi lehetőségek
- fizetési módok
- elállás jog
- egyéb jogi tudnivalók
- adatkezelési tájékoztató!
- egyéb, fontosnak vélt információk
------------------------------------------------------------------
Megrendelés menete:
1. A kiválasztott terméke(ke)t, tegye a kosárba, a KOSÁRBA gombra kattintva.
2. Az oldal felső területén kattintson a kosár gombra.
3. Kövesse a lépéseket, az ott megjelenő utasításokat, töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot lépésenként.
4. Az ASZF és az Adatkezelési tájékoztató megismerése, és annak elfogadása kötelező. Kérjük, elolvasás után a jelölőnégyzetbe kattintva fogadja el ezeket.
5. Kattintson a "MEGRENDELÉS KÜLDÉSE" gombra.
6. A megadott e-mail címre azonnal küldünk egy értesítést, amely arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelését felvettük.
Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 8-16 óra között.
Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott, ebben az esetben e-mail-ben, vagy telefonon jelezzük azt.
Kiszállítás
futárszolgálattal
A kiszállítást futárszolgálat végzi hétköznapokon 8:00 - 16:00 óráig. Ez a velünk szerződésben levő bármely futárszolgálat lehet.
A rendelés leadását követő munkanapon tudjuk Önnek a csomagot elindítani, amit az azt követő munkanapon szállít ki a futár.
A futárnak átadjuk az Ön telefonszámát, hogy ha esetleg nem találja a címet, nem talál otthon átvevőt, akkor tudjon Önnel egy másik időpontot egyeztetni. Kérés estén természetesen a telefonszáma nem kerül átadásra.
(Amennyiben nagy mennyiségű, nehéz terméket rendelt, kérjük, gondoskodjon segítségről, hogy minél könnyebben és gyorsabban lebonyolítható legyen az átvétel.)
Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat
online fizetéssel
Fizetési módot a rendelés leadásakor a kosárban választhat.
Az elállás joga
A 17/1999 (II. 5.) Kormányrendelet értelmében az utánvéttel történő vásárlás esetén az áru vásárlásától 14 napon belül elállhat. Az elállás jogát az áru átvételének napjától gyakorolhatja.
* Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható;
* Az elállási jog 14 munkanapon vagy (vagy 14 naptári napon belül) gyakorolható;
* Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor;
* Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 30 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett összeget
* Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli;
* A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését;
* A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, mely természetével fogva(higiéniai és egészségügyi okból) nem szolgáltatható vissza, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolásból már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte.
Szállításra vonatkozó információk >>
Általános szerződési feltételek
Szolgáltatóra / webáruház üzemeltetőjére vonatkozó adatok: corinwebshop.com
Cégnév: Calendar Kft.
Székhely:4024, Debrecen Irinyi u. 12.
Levelezési cím:4024, Debrecen Irinyi u. 12.
E-mail cím: calendarkft@t-online.hu
Adószám:10479355-2-09.
Telefonszám:30/607-3399.
Bankszámlaszám:11993001-02306364-00000000
Számlavezető bank:Erste Bank Hungary Zrt.
Tárhelyszolgáltató:
Név: Pető Róbert e.v.
Székhelye: 3395 Demjén, Szépasszonyvölgy u. 12.
Adószám: 68292447-1-30
E-mail: office@quickstudiogroup.com
A szolgáltató szerverei az Integrity Kft. szervertermében vannak elhelyezve.
Szerver szolgáltató: Integrity Kft. (1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22. Adószám: 11115139-2-07)
Szolgáltatás / megrendelésre vonatkozó információk:
A megrendelések felvétele a .... webáruházban (kizárólag) elektronikus úton lehetséges a webáruház felületén, a kosárba rakás gombbal, a kosár adatainak kitöltésével. Telefonon, e-mailben ... stb. a szolgáltató (eladó) elfogad megrendeléseket. A megrendelés részleteit, a rendeléssel kapcsolatos tájékoztatást a szolgáltató elektronikus formában küldi a megrendelő részére.
Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre / eladó nem tudja szállítani, abban az esetben értesítést küldünk a megrendelőnek.
A megrendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható, melyre elektronikus levélben van lehetőség. A felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre.
A távollévők között létrejött szerződést a szolgáltató (eladó) iktatja, jogszabályban meghatározott ideig őrzi azt.
A személyesen, üzletben történő átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződéskötésnek. (?)
Az elállás jogára vonatkozó szabályozást a 45/2014. (II.26) kormányrendelet tartalmazza.
Az átvételi időpont a futártól való átvétel időpontja.
Elállási jog gyakorlása esetén a vásárló saját költségén kell, hogy a szolgáltató (eladó) részére visszaküldje a sértetlen terméket, a számlával, vagy annak másolatával. Visszáru cím:4024,Debrecen Irinyi u.12. Utánvéttel visszaküldött csomag esetén (van lehetőség). ((Ha a termék sérült a vevő köteles a keletkezett kárt a szolgáltatónak megtéríteni)
A 17/1999 (II. 5.) Kormányrendelet értelmében az utánvéttel történő vásárlás esetén az áru vásárlásától 14 napon belül elállhat. Az elállás jogát az áru átvételének napjától gyakorolhatja.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a ptk-ban és a 49/2003. (vii.30.) gkm rendeletben foglaltak az irányadóak.
Hibás, szállítás során sérült termék (árucikk) esetén az eladó a terméket díjmentesen kicseréli, vagy a vásárló elállhat a vásárlástól.
A szolgáltató nem vállal felelősséget önhibáján kívüli késésért, információk elvesztéséért, rendelés nem teljesítéséért.
A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a fogyasztó neve, lakcíme,
a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Fogyasztóvédelmi eljárás
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/
Bírósági eljárás
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Békéltető testületi eljárás
Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).
Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.
A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
a testület döntésére irányuló indítványt,
a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület |
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület |
Békés Megyei Békéltető Testület |
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület |
Budapesti Békéltető Testület |
Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület |
Fejér Megyei Békéltető Testület |
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület |
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület |
Heves Megyei Békéltető Testület |
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület |
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület |
Nógrád Megyei Békéltető Testület |
Pest Megyei Békéltető Testület |
Somogy Megyei Békéltető Testület |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület |
Tolna Megyei Békéltető Testület |
Vas Megyei Békéltető Testület |
Veszprém Megyei Békéltető Testület |
Zala Megyei Békéltető Testület |